you don't know me at all

imorse vaknade jag av en spark i huvudet av min fina maria som sov här, vilket inte var det bästa sättet att vakna på .  Inte som när mamma kliar mej på ryggen liksom.
Kvällen igår blev asnajs, vi kom hem till marcus och dunkade lite music ett tag, några stycken, sen drog vi vidare till Krilles lägenhet där det kom lite mer folk till. när alla stack därifårn drog jag och maria hem och bunkade upp med massa goda grejs och knarkade one three hill med nathan och lucas hela natten. me love. Awsome night.

Idag tror jag det blir mest chill, sen ska jag och emma se filmen alla tjejer nåste ha sett, sex and the city 2. det ska bli jätteskoj!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0