and I am sick and tired of my phone ringringing

nej, nu ska jag inte vara deppig. det har vart en helt awsome kväll, tjockt najs, förutom nu den sista halvtimmen, så et får jag vara glad över . plus att jag har så otoligt fina vänner, som jag är oändligt tacksam över. verkligen, jag skulle inte klara en sekund without them.

förövrigt sitter jag i karros jättemysiga tröja , funderar på att sno den. muha. det blev en lyckad skolavslutningskväll, det gillar vi. imorn kommer hela tjocka släkten mitt på dagen med presenter till mej, muhahahah. gillart !



osminkade sanningen. lägg märke till att mitt hår var helt platt innan det började regna. sen blev det mindre platt. bajsregn.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0