Take a breath. Take a deep.

Idag åker jag iväg och är borta i sex veckor. Och jag är så otaggad man kan bli. Just nu, är allt bra. Allt har löst sig till det bästa och jag är riktigt glad. Jag vill inte åka bort. Jag vill inte åka bort från Marcus, och jag vill inte åka bort från mina otroligt fina vänner. Ifs åker de flesta bort själva, Maria åkte iväg i morse, Emma åker iväg nästa vecka tror jag, Mickan åker antingen imron eller nästa vecka tror jag, Felicia typ de tjugonde någoting. Och Lowe som inte ska någonstans. Jaja, jag får väl klara mej med min högra hand telefonen.
Ha det jättebra.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hade de funnits en gilla knapp hade jag gillat :) <3

2010-06-24 @ 20:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0