someone, call the doctor.

Varning för att jag kommer låta som en geek nu.
Jag älskar sommar nätter där man vart ute med kompisar och sånt i början, och sen kommer hem och tar med sig cola eller te upp på rummet och sitter inne på msn och facebook halva natten. Jag vet, det bara blinkar tönt om mej, men vafan.

Jag är på jättebra humör. Jag vet inte varför. Jag är sjukt trött. Och hungirg. Jag vill ha ny musik. Jag vill in till stan. Jag vill bada. Haha.

Jag tänkte dela med mig av en bild jag och Mickan hade S T Ö R T kul åt , för typ två år sedan, bara för att ajg är ¨på så bra humör.



hahahhaaah, jag garvar fortfarande.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahahahaha så jävla göllig!

2010-06-16 @ 02:20:13
URL: http://bies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0