I left my heart and my head on the dancefloor

Godmórgon sötnosar, sovit gott ?
Hm, nej, det där passade inte mej alls, det lät mest läskigt...

Jag vaknade nyss, och borde lyfta rumpan fråns sängen nu. Om fyrtio minuter ska jag ta tåget till täby med Maria och spendera mina 750:- på HM. Music for my ears.

Igår, var jag först på IP och agerade cheerleader i Ik Frej mot Vallentuna matchen, sen såg jag en Panermal någotnting acitivity med Emma och Karro. Den var sjukt obehaglig, och jag såg ändå bara halva.

Idag fylller Marcus 15 år, massa massa grattis !



Jag hittade en cover på Airplanes med B.o.B och Haley William.
Det här är typ Tyler Ward acoustisk cover. Den var fan bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0