'cause you never were, and you never will be mine

hejsan hoppsan lillebror.
jag hade en grym födelsedag igår, med massa av underbara personer, gratulationer och presenter. tack så mycket alla ! min fina familj överraskade mej på morgonen med  en resa till vårt kära grannland ( tror jag ) danmark , med shopping, tivolibesök, hard rock och övernattning på hotell, vilket var helt awsome. kom hem i morse, och åkte ganska direkt till vaxholm och badad med min inte så fullt normala men underbara klass. jag sov bara två timmar i natt, eller, tre om man räknar när jag deckade på golvet med min kära ipod på flygplatsen, så jag är rätt lagom trött just nu.

nu ska jag städa mitt fina rum, sen ska jag ut och möta upp vackra emma, and catch up some thaaaangs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0