and I know that if I could do it over, i would do the same thing

åh herrejävlar, håll i hatten! besöksstatistiken bara skjuter uppåt ( kan man säga så? ) , nu är det faktiskt 9 pers som läser min blogg!

Jag har kommit på en sak, smart som jag är. Jag älskar rock. Kanske inte den här sorten där de skriker halsen av sig, men typ lite lättare, som typ Nickelback, Hinder, My Chemical Romance, Hollywood Undead, Breaking Benjamin. Det är min brors fel. Mitt och hans rum ligger vägg i vägg, vilket inte alltid har varit till min fördel, särsklit inte när han och hans förra flickvän var där inne och hade det mysigt på kvällarna. Men iallalfall, så spelar han nästan alltid musik där inne. Och ändå sen jag var en little baby så har han spelat rock. Det borde ju nästan vara därför, för att jag har växt upp med att höra det. Eller ? Visst var jag lite smart nu ? Muha , jag är nog inte lika dum som alla säger !


Breaking Benjamin - Diary of Jane

Hollywood undead - Black Dahila

Hinder - Lips of an Angel

Nickelback - How you remind me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0