And ever since then, all I think about is you

Jag sitter och snackar med en man  från venezuela på spanska, och han är mycket imponerad av mina spanska kunskaper. Jag sager bara, det är inte för intet jag har mvg i spanska. *host , google translate for the win!* men vafan, det han inte vet lider han inte av.

Tog en långfika med Cornelia i centrum, sjukt skönt att prata ut om allt med den bruden. Vi är fan ganska lika när allt kommer omkring. Nu ska jag träna, sen skulle jag hem till Marcus, men vi får se var vi hamnar .


Kommentarer
Postat av: cornelia.

nu har jag hittat hit kaisa! och jag måste säga att jag tycker om dig något oerhört mycket :)

2010-06-14 @ 19:52:07
URL: http://neveralways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0